Är det verkligen april nu? Ibörjan av förra veckan var det varmt, jag hade skinjackan på mig och bara njöt. Sedan började det snöa helt plötsligt, det suger ju. Eller som min bästakompis Mio brukar säga "Men det gör väl inget??", för att vara 4 år så är han rätt smart. 
 
Jag har väldigt dåligt med bilder nu, jag köpte en ny dyr telefon, eller blev lurad att jag behövde en dyr telefon men de är så typsikt mig att ingen blev förvånad. En rosa Samsung S7 blev det iallafall.
 
Hela påskhelgen har jag jobbat, sjukt kul faktiskt. Vi hade påskdisco och lekte i Kumla parken. Jag tycker det är rätt tråkigt att bara sitta vid ett bort och äta samma mat jämnt och få ont i ryggen av hårda stolar. Så att jobba med barn som har massor av energi och som älskar Shakira är mycket roligare. 
 
Just nu piper tvättmaskinen så både jag och sambon ignorerar varandra tills någon ger upp och hänger upp tvätten. Det verkar vara så att jag vann. HURRA! Eller nej han satte sig vid datorn bara.. Typiskt. 
 
Vad brukar man göra vid påsk förutom att sitta på hårda stolar och äta ägg? 
 
Nu ger jag upp, jag ska gå och hänga tvätt.

Kommentera

Publiceras ej