Imorgon kommer iallafall vårat vitrinskåp som jag har längtat efter! Äntligen!! Jag har inte sett hur vitrinskåpet ser ut på riktigt utan bara på nätet eftersom det inte fanns någon annanstans så beställde vi och hoppades på det bästa. 
Enligt smset från Mio förra vecka så ska soffan vara redo den här veckan. Jag hoppas verkligen det, vi ska ha inflyttningskalas nästa vecka så jag vill att det mesta ska vara klart då. 
 
Just nu sitter jag och skissar lite, min syster frågade om jag kunde måla en tavla åt henne så jag ska testa och hoppas att det blir bra så hon blir nöjd. Jag måste åka förbi Panduro och leta fram lite grejor som behövs men jag vägrar att gå ut i slasket! Igår var det sol och ca 10-12 grader och imorse såg jag bara vitt ute men det har smält bort nu på eftermiddagen så det är rått och tråkigt ute, då stannar jag gärna inne tills det blir bättre väder. Men vi behöver handla mat också.. Ååh så jobbigt livet blev nu. 
 
Fina kaffekoppar från svärmor
 

Kommentera

Publiceras ej