Är det bara jag som njuter av värmen? Hoppas inte! Jag tycker att vintern har varit onödigt lång. Igår "jobbade" jag, min ungdom som jag skulle vara med hade avbokat så vi var två personal på en ungdom, då passade vi på att cykla in mot stan och äta glass och så grillade vi flankstek på baksidan. Ibland känns det inte som man jobbar men vi behöver dom här lugna stunderna så man orkar med alla jobbiga dagar också. 
 
Idag ska jag ta bussen in mot stan och testa någon behandling för att ta bort hår från armhålor och bikinidelen. Spännande tycker jag! Så ska jag nog passa på att kolla efter någon bra puder och/eller foundation.
Senare ska jag träffa en föredetta kollega som ska till Örebro i helgen, det ska bli superkul att få höra lite skvaller från Stockholm. 
 
Imorgon kommer sambons pappa och faster över, så jag ska baka cupcakes tänkte jag.. eller morotstårta kanske, jag vet inte än så det blir att fundera ett tag. 
 
Igår kom mitt paket från Kicks med ansiktsmasker och lite tester på annat. Just nu behöver min hud mycket fukt så detta blir nog bra. 
 
Ikväll blir det ett glas vin tillsammans med någon mask.
 

Kommentera

Publiceras ej