I inflyttningspresent så fick vi en flaska blue wine av två vänner och idag testade vi om den var god. Det var den inte. De smakade liite sött i början men sen kom den konstigaste eftersmak någonsin smakat så jag tog en kall öl istället, MYCKET bättre. 
 
Men det är fin färg ändåå
 
Sambon är ute med sina kompisar och bowlar så jag passar på att spela Sims och titta på film. Ibland kan det vara skönt och vara själv.
Imorgon kommer jag inte att vara själv iallafall! Äntligen kommer min storasyster med Mini Belle som jag ska bli gudmor åt i sommar, då kan jag äntligen prata med någon som har samma konstiga humor som mig och någon annan än Josef. Vi har snart inget att prata om. Ett väldigt efterlängtat besök från syster och Mini Belle.
 
Vi beställde mat från någon mexikansk restaurang, jag åt typ chili con carne med tillbehör och Josef åt någon kyckling. Det var inte så jättegott men vi slapp laga mat..
 
Bye bye
 
blue, bluewine, wine,

Kommentera

Publiceras ej