Nu är en flygbiljett bokad till södra Polen i sommar, där ska vi börja vårat äventyr och förhoppningsvis avsluta i Kroatien så vi kan bada i havet. Det är mycket som behövs göras innan vi åker, vi måste hitta en bra ryggsäck som är i lagom storlek och bra skor så vi orkar gå mycket och spara massa pengar till all god mat och öl. Det sista är inte så lätt när man har lån på lägenheten och varken jag eller sambon inte har så jättebra inkomst men det löser sig.
Och så är det två dop, ett bröllop och ett 50 årskalas och en möhippa som man ska köpa presenter och eventuellt nya kläder till. Usch, varför måste alla göra sånt här mitt i sommaren, jag måste åka fram och tillbaka mellan Stockholm och Örebro hela sommaren. Plus att sambon jobbar i Stockholm i 5-6 veckor så jag blir helt ensam, vem ska ta hand om mig då?? 
 
Jag har beställt två nya ansiktsmasker, en mud mask och en som återfuktar huden ordentligt. Om jag ska orka med allt i sommar så behöver jag små lyxstunder för mig själv ibland. 
 
Matbilder är väl alltid kul
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej