Nu är det onsdag och jag sitter i vårt sovrum med stängd dörr för att sambon ska ha över sina plugg-kompisar och jag har inget smink på mig så jag gömmer mig. Annars blir dom väl rädda och kommer aldrig mer tillbaka. 
 
Helgen har varit superrolig! Syster var här med Mini baby Belle och jag höll i bebis istortsett hela tiden, förutom när hon ville ha mat då. Jättefin liten bebis som Inte blir bra på bild men det gör väl inget.
 
 
 
Jag har även bakat men receptet ligger i köket och jag ska ju inte gå ut ur rummet på ett tag så jag får väl försöka skriva ner det någon annan dag. 
Jättegod söndagskaka som jag bakade i måndags, jordgubbar och citron är så goott
 
 
Kaffeglass med salt karamell sås och chokladbitar... Jag döööör så god var den!!
 
Jaja nu ska jag titta på någon serie 
 

Kommentera

Publiceras ej